Transitions és beállítása Rétegek / jelenetek cocos2d iPhone

szavazat
6

Én keresem, hogy beállít egy átmeneti két szint között (miután az egyik szint teljes, használja cocos2d a slick átmenet átmenetet a következő szintre). Az én GameLayer végrehajtását, van mód a telepítést kell csinálni a dolgokat, mint a [self buildLevel: 3] építeni a pályán. Mit kell tennie, hogy inicializálni egy új GameLayer vagy Layer csomópont vagy GameScene vagy scene node, hogy képes olyan dolgokat, mint például:

GameLayer * nextLevelLayer;

[NextLevelLayer buildLevel: 4];

... do közötti átmenetet a 3. szintű és 4. szintű

Talán már lefektetett kódomat egy teljes félreértése Objective C Én feltételezve, akkor nem beállít egy új GameLayer az init kód, mivel fog lógni, folyamatosan teremtett új csomópontokat. Valószínűleg túl sok pályán beállítási kódot én init kódot az GameLayer, hogyan srácok általában kezelni? Van meg egy zászló előtt ütemezi a választót, a játék fő hurok, akkor, ha a flag be van állítva, állítsa be a szint a játék fő hurok, vagy van egy jobb módja annak, hogy kezdjen hozzá?

Előre is köszönöm!

A kérdést 09/12/2008 23:02
a forrás felhasználó
Más nyelveken...                            


1 válasz

szavazat
14

Azok számára, akik esetleg érdekel, itt van, amit végül csinál:

GameScene * gs = [GameScene node];
[[Director sharedDirector] runScene: gs];
[[Director sharedDirector] replaceScene: [ShrinkGrowTransition transitionWithDuration:0.5 scene: gs]];

Erre azért került sor a GameLayer végrehajtása után a szint teljes volt.

Válaszolt 11/12/2008 16:02
a forrás felhasználó

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more